Barion Pixel

Gyakori kérdések

Webáruházunkban többféle szállítási módot kínálunk vásárlóinknak, hogy mindenki megtalálja a számára legideálisabb opciót.

Szállítási módjaink és áraik:

Kedvezményes házhozszállítás: 1.490 Ft
Közvetített szolgáltatás, ahol logisztikai partnerünk a leggyorsabb kézbesítés érdekében saját belátása szerint választ futárcéget. Így a csomagot kézbesítheti az vagy esetleg a is.

GLS házhoz: 1.890 Ft 
Csomagodat a  munkatársai szállítják ki részedre a megadott címre.

Magyar Posta házhoz: 1.990 Ft
Csomagodat az munkatársai szállítják ki részedre a megadott címre.

Foxpost automata: 1.190 Ft
Csomagodat a    munkatársai szállítják ki részedre a kiválasztott csomagautomatába.

MPL postapontok: 1.390 Ft
Csomagodat az munkatársai szállítják ki részedre a kiválasztott postapontra, ami lehet postahivatal, MOL töltőállomás, MPL csomagautomata, Coop üzletlánc és Media Markt szaküzlet.

Továbbá 16.000 Ft feletti vásárlás esetén ingyenes szállítást biztosítunk Magyarország teljes területén a következő szállítási módokkal: Kedvezményes házhozszállítás, Foxpost automata, MPL postapontok.

Ha kosarad végösszege eléri vagy meghaladja a 16.000 Ft-ot, lehetőséged van ingyenes házhoz- vagy csomagpontra történő szállítást választani.

Az ingyenes szállítást a következő szállítási módoknál biztosítjuk Neked:

– Kedvezményes házhozszállítás
– Foxpost automata
– MPL postapontok

Azonban a 16.000 Ft-ot el nem érő, vagy a „GLS házhoz” vagy a „Magyar Posta házhoz” szállítási mód választása, vagy külföldi címre történő rendelések esetén a kosár/pénztár oldalon feltüntetett szállítási díj kerül felszámításra.

Természetesen van lehetőséged utánvéttel is kifizetni rendelésed, viszont ajánljuk figyelmedbe 100%-ig biztonságos online fizetési lehetőségeinket, mellyel megspórolhatod az utánvétből adódó kezelési költséget (450 Ft).

A következő szállítási módoknál biztosítjuk Neked az utánvétes fizetést:

– Kedvezményes házhozszállítás
–  GLS házhoz
– Magyar Posta házhoz

MPL postapontra, Foxpost automatába, illetve külföldi címre történő rendelés esetén az utánvétes fizetés jelenleg nem elérhető.

Törekszünk a gyorsaságra! A rendelés leadását követően 1-2 munkanapon belül kézhez kapod csomagodat. 

A szállítással kapcsolatos értesítések elsősorban e-mailben történnek, ezért kérünk, hogy fokozottan ügyelj az e-mail címed helyes megadására!

Amint feldolgozzuk rendelésed és csomagod átadásra kerül az általad választott futárszolgálat részére, kapni fogsz tőlük egy automatikus rendszerüzenetet, amiben tájékoztatnak arról, hogy hamarosan csomagod érkezik. Ebben az e-mailben megtalálod a Te egyedi csomagazonosító számod, amit az adott futárcég honlapján a csomagkereső mezőbe beírva azonnal információt kaphatsz csomagod hollétét illetően.

https://expressone.hu/csomagkovetes

https://www.dpd.com/hu/hu/tracking/

https://www.gls-group.com/HU/hu/csomagkovetes

https://www.posta.hu/ugyfelszolgalat/nyomkovetes

https://www.foxpost.hu/csomagkovetes/

https://tracking.packeta.com/hu

Ha bármi okból kifolyólag nem kaptál volna ilyen e-mailt a futárcégtől, írj ügyfélszolgálatunknak az info@happyface.shop.hu címre és mi szívesen megírjuk a csomagszámod!

Igen, szívesen fogadjuk megrendeléseiteket az alábbi európai országokból is: Ausztria, Horvátország, Románia, Szlovákia, Szlovénia.

Ebben az esetben is törekszünk a gyorsaságra! Külföldi csomagjaink általában 2-5 munkanapon belül gond nélkül célba érnek.

A külföldi szállítás díja egységesen 2.500 Ft

A 16.000 Ft feletti ingyenes szállítást viszont külföldre nem tudjuk biztosítani.

Mi, a Happy Face-nél arra törekszünk, hogy minden vásárlónk arcán boldogság és elégedettség tükröződjön vissza, amikor minket választ.

Mivel arcmaszkunk hatékonysága tudományosan alátámasztott, ezért bátran kínáljuk Neked Varázstükör garanciánkat, amelynek keretein belül 33 napos pénzvisszafizetési lehetőséget biztosítunk.

A Varázstükör garancia lehetővé teszi, hogy teljes nyugalommal, kockázatmentesen próbáld ki webshopunk termékeit.

Mit jelent ez pontosan?
Ha valamely termékünk használata során nem tapasztaltál javulást, és úgy érzed, hogy nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket, akkor visszatérítjük Neked a teljes vételárat, a termékeket pedig megtarthatod.

Hogyan néz ki ez a gyakorlatban?

1. Próbáld ki!
Vásárolj bátran, válaszd ki a számodra legkedvezőbb ajánlatot és győződj meg róla magad, hogy beválik-e számodra a választott termék.

2. Nem tetszett?
Ha a használata során nem voltál elégedett, élhetsz a garanciával.

3. Töltsd ki az űrlapot!
Azért, hogy megkönnyítsük a dolgodat, készítettünk egy egyszerű űrlapot. Ezt töltsd ki és küldd el nekünk – ezzel már el is indult a folyamat.

Az űrlapot itt éred el: Elállási nyilatkozat

4. Utaljuk a pénzt.
Az űrlap beérkezését követően elindítjuk a visszatérítési folyamatot bankunknál. Kérjük, légy türelemmel! Akár 2-3 munkanapig is eltarthat, mire az összeg megérkezik bankszámládra, attól függően, milyen gyorsan történik a banki feldolgozás.

Fontos:

  • Egy személy csak egyszer élhet a garanciával, és egyszerre csak egy termékre, termékcsomagra vagy élménycsomagra vonatkozóan kérheti a visszatérítést.

Amennyiben bármilyen kérdésed lenne, vagy segítségre lenne szükséged, fordulj hozzánk bizalommal!

E-mail: info@happyface.shop.hu

Mindig örömmel állunk rendelkezésedre! 🙂